2010. szeptember 19., vasárnap

2. fejezetem Elvira átváltozása

Elvira szemszöge
hy itt az új fejezet irj sok komit!

  Én ezt nem értem, m'ért nem akarnak anyuék Sidney-be költözni???!!!!Itt New yorkban olyan uncsi az élet semmi sem torténik velem..(írja Elvira a naplójába...)
  Ekkor megláttam valamit mintha elkezdett volna mozogni a naplóm
és egyre jobban hasonlít egy óriás orrú emberre!Végül ki ugrik belőlle egy sápadt nő azt kidtem, hogy halucinálok!
-Szia Elvira!
-Honnan tudod a nevemet??!!!Kérdeztem ilyedten...
-Már régóta figyellek, és te vagy a kivállasztott!!
-Én??!!-de mire_????
-Nézz rám mit látsz?Ekkor elkezdett  mosolyúogni és kivillantak a fogai én pedig elkzdtem visítani...
-Vámpír fogak?Ez most mű???
-Nem de kipróbálhatom rajtad!
-Ne inkább ne!!!
Ekkor anyu lépései hallatszodtak a vámpírnő pedig a kezeit a feje fölött tartva 3-mat pördült és valami olyant mondott hozzá, hogy experrő dühbösszőőő es valami furcsa érzés csapott meg... Amikor pedig készülődtem h menyjek a központba a barátnőimmel és mikor belenéztem a tükörbe elborzadtam pont olyan sápadt voltam mint a vámpír és akkorák voltak a semfogaim.... ó istenem vámpír vagyok ez szuper....-de valahogy amióta rájöttem  aaannyyiira el akarok menni a power parkbaaa....Hat én el is megyek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése