2010. szeptember 25., szombat

5.fejezetem folytatása

Kitty:Húúú, az enyem a legszebb!!!!!
Amanda és kitty felsóhajt....
Elvira:JAaaj fogd mar be!!!!!
Kitty:Hííííííííí tessék???!!
Elvira:Jól hallottad, úgy, hogy pofa be!!!!
Amanda:NA most már elég, hagyjátok végre abba!!!!
Kitty:De akkor elősször ő kéejen tőllm bocsánatot!!!!!!!
Elvira:Mi???!!!Meghibbantál??!!!Én tőlled bocsánatot kérni??!!!Na azt felejtsd el!!!!
Amanda:Oké nekem ebből elegem van, ti ketten folyton csak veszekszetek!!!Na csá én mentem!!!
Kitty:Akkor meg tarthatom a te ruhádat is????
Elvira:Ajjjjj, már milyen hülye vagy!!!!Amanda, állj meg ne menyj bocsánat, én én nem gondoltam komolyan....Egyszerűen csak nagyon ideges vagyok....
Amanda:DE, ez így nem működik, hogyha ti ketten folyton csak veszekszetek......
Kitty:Most akkor az enyém a ruha vagy nem??!!
Elvira:Na mostmár komolyan halgass!!!
Kittty jólvan jólvan bocsikááá!!!!
A többiek felhúzzák a szemöldöküket.



Ez lenne az 5. fejezet talán már holnap megírom a 6.kat...Írjatok rá komit...

1 megjegyzés: