2010. szeptember 19., vasárnap

Az 1. fejezetem Kitty átváltozása

  Mint minden lány Evira, Amanda és Kitty-is szeret a tükör előtt álni és nézegetni magát, persze ők még nem is ismerik egzmast.
  Kitty:Milyen szép vagyok....
  Stelli(Kitty legjobb barátnője):Ugyan áhh én sokkal szebb vagyok nállad!Te liba
Stelli kimegy és amég Kitty nézegeti magát a tükör elkezd mozogni   és egyre jobban kezd egy tíz centis orrú emberre hasonlítani, egyszer csak  ki jön az eddig embernek hidt lény a tükörből(Kitty közben megfogta az ajót, hogy összene essen... )
Lina(a gonosz illetve a tükörből kijött lény):Nézz rám(Kitty rá néz),mit látsz?!(Kitty nem mer megszólalni...)Te látod milyen fehér a bőröm, szerinted milyért?
Kitty: Ne-ee-eee-mmm  Tu-tu-doooom....
Lina:Én vámpír vagyok a bőröm hideg és van egy erőm ami számodra elég veszélyes lehet-lehet-leeheet....(perszse csak akkor ha nem engedelmeskedsz'!!!!!!!!!!)
Kitty:Kérem ne bántson!!!!(lépések hallatszanak a lépcsőházból a vámpír gyorsan próbál eltűnni de előtte furcsán a feje pölött tartva a keyet 3-szor megpördül es valami olyasmit mond h experrő dühbősszőőő, es ekkor egy olyan érzés csapta meg a gyomromat mint soha fajt is egyszerre de  félelmet is es ....Ekkor eltünt...belenéztem a tükörbe és magamat lattam ugyanolyan fehéren mint az a nő és VÖRÖSEK voltak a szemeim áááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá sikoltottam es akkor mégjobban megijedtem amikor láttam a fogaimaaat olyan-olyan nagyok voltak a szemfogaim uhh ááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá....Ekkor hallottam, hogy Stelly jön felfelé de nem láthatja meg, hogy vámpír vagyok.....most mit tegyek___??????(deeee ha váááámpír vagyoook lehet h tudok repülni ugy mint a folmekbeenn.... álj, kipróbálom... nem nem... azt nem merem.... de de muszály hissz Stelly igazi nevén Sztella Hartz, mi' csinálok én_???'!!!!-erre most nincs időm ugrok wááááá ja  ez nem ish olyan szörnyű....Uhhh menyjire kedvem van elmenni a power parkba, nem dehogy ish útálom azt a helyet, nem imadom elmegyek, nem ish ooda repülök!!!!!!!!!!!!!


1 megjegyzés:

  1. Nagyon szar vagy ez még csak enyhe kifejezés volt! :) Örülj hogy legalább ennyire kedves voltam ;)

    VálaszTörlés