2010. szeptember 19., vasárnap

4. fejezetem Találkozás a power parkban

Lina(a vámpírnő): Jólvan....Mindjárt megérkeznek.....-És 3...2...1
Lina: futtyent és azt kiáltsa: Kitty,Elvira,A,anda gyertek ide!!!!
A lányok odamennek
Erre a három lány egyszerre kimondja, hogy:kik ők???!!!
Lina: Mind a hárman vámpírok vagytok akiket én változtattam át!Még hozzá azért, hogy engedelmeskedjetek nekem!
Erre a három lány újból egyszerre: Nem!!!
Michael: De igen!
Lina:Köszönöm Májk
Kitty: NEm, nem vagyunk szolgák és ezt jobb ha megtanúljátok!
Elvira:Igen ugy, Hogy
Amanda: ugy, hogy ezt jobb ha abbahagyjatok
Lina:Kislánykák há-há-há
Michael is nevet.
Lina: NA de majd hollnaptól. Most hagyunk egy kis időt, hogy összeismerkedjetek!
Eltűnnek....
Kitty:Ez így nem igazság....Találjunk ki valamit....
Amanda: De mit???
Elvira: va 1 nagyon jó ötletem!!!
Amanda:Jó, de mi??
Kitty: :D
Elvira:Minden vámpírnak van varázsereje...Na és csak rá kell jönni, hogy mi az....
Kitty:Én amikor jöttem repülve jöttem.....
Elvira:Nem, nem az minden vámpírnak van.
Amanda:Hát akkor mi????
Elvira:NEmtudom ez minden vámprnál külonbözik!
Kitty:Honnan tudsz te ennyji mindent a vámpírokról ?????
Elvira:Nemtudom nekem ez a varázserőm , hogy mindent tudok, ilyen kérdésekre...Meg az, hogy gondolatokat olvasok...Várj tesztelem...Kiity
Kitty:Igen?????
Elvira:Te most arra gondolsz h milyen büdös lessz othon a wc-tek mert 3-szor egymás után nem húztad le!
erre elkapja a röhöges Elvirát és Amandát...
Kitty: Hééé
Amanda: Wárj én meg látok előre dolgokat és ha felemelem a jobb mutató ujjamat es becsukom a szemem eltorik a kezed....
Kitty:én pedig tudok vízalatt lelegezni es aki velem van a víz alatt annak is át tudom adni...
Elvira: Jó, kezdjük el a felkészülést....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése